Acasă Stiri Noi aplicatii si servicii pentru clientii Enel dupa preluarea de catre PPC

Noi aplicatii si servicii pentru clientii Enel dupa preluarea de catre PPC

Clienții Enel vor avea acces la noul site ppcenergy.ro, aplicația web myPPC și aplicația mobilă începând cu 10.04 după integrarea serviciilor Enel în infrastructura PPC.

0
Noi aplicatii si servicii pentru clientii enel dupa preluarea de catre ppc
Noi aplicatii si servicii pentru clientii enel dupa preluarea de catre ppc

Incepand cu 10 aprilie, clientii Enel vor putea accesa noul site al furnizorului de energie www.ppcenergy.ro, noua aplicatie web myPPC si noua aplicatie mobila myPPC dupa ce vechiul site enel.ro si aplicatia MyEnel vor deveni indisponibile incepand cu 9 aprilie. Aceasta tranzitie se produce in urma preluarii activitatilor Enel de catre PPC.

Schimbari pentru clientii Enel dupa achizitie

Potrivit unui comunicat al PPC, incepand cu data de 10 aprilie 2024, clientii care accesau vechiul site enel.ro vor fi redirectionati catre noul portal online www.ppcenergy.ro. De asemenea, de la aceeasi data:

Numarul de telefon al serviciului de relatii cu clientii ramane neschimbat.

Optiuni de plata pentru facturile de energie

Noi aplicatii si servicii pentru clientii enel dupa preluarea de catre ppc

Platile se vor putea efectua dupa cum urmeaza:

  • Online – prin noile aplicatii si portal web
  • Direct debit sau transfer bancar
  • Plata in numerar – exista automate de plata de tip self-pay amplasate in:
    1. Magazinele PPC Energie din Bucuresti si 10 judete: Arad, Caras-Severin, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Hunedoara, Ialomita, Ilfov, Timis si Tulcea
    2. Retelele de magazine: Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland si alte magazine alimentare

Integrarea serviciilor – un proces in desfasurare

Procesul de integrare a serviciilor si aplicatiilor fostei companii Enel in infrastructura PPC este in desfasurare, compania asigurand clientii ca toate eforturile sunt depuse pentru a minimiza impactul asupra experientei utilizatorilor.

Ramanem deschisi la sugestiile si feedback-ul clientilor nostri in aceasta perioada de tranzitie pentru a ne imbunatati continuu serviciile si a raspunde cat mai bine nevoilor lor. – PPC Energy, oficialitati

Sursa: Digitalio Sursa imagini: Unsplash

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.

eClick - Sursa ta de stiri
Exit mobile version