16.6 C
București
7 octombrie 2024

Google lanseaza o noua experienta pentru promovarea aplicatiilor Android

Google introduce Engage, o funcție ce aduce cel mai bun conținut din aplicațiile tale Android și te ajută să descoperi unele noi, totul printr-o singură atingere.

Citeste si ...

Google a anuntat la conferinta pentru dezvoltatori Google I/O 2024 lansarea unei noi functii pentru Android menita sa promoveze aplicatiile in afara Play Store-ului. Denumita „Engage”, noua functie va organiza automat cel mai bun si cel mai frecvent continut din aplicatiile instalate pe telefoanele Android.

Descopera aplicatii noi si continut valoros cu un singur atingere

Conform directorului general pentru aplicatii Google Play, Mekka Okereke, utilizatorii vor putea lansa experiente pe ecran complet, imersive, care evidentiaza si organizeaza continutul important din aplicatiile lor. Aceste experiente vor fi disponibile printr-o simpla atingere, oferindu-le un loc unic pentru a descoperi continut valoros.

Functia „Engage” va permite dezvoltatorilor sa ofere linkuri directe care deschid pagini specifice in aplicatiile lor mobile. De exemplu, atingerea unei imagini cu incaltaminte va duce utilizatorul direct la o pagina dintr-o aplicatie de cumparaturi, unde acesta poate finaliza achizitia.

„Vom grupa continut din aplicatii similare pentru a incuraja utilizatorii sa le utilizeze din nou. Astfel, dezvoltatorii pot oferi recomandari si promotii personalizate, asigurandu-se ca utilizatorii descopera continut valoros,” a explicat Okereke.

Descopera aplicatii noi intr-un mod captivant

Google lanseaza o noua experienta pentru promovarea aplicatiilor android

Pe langa a facilita revenirea la aplicatiile existente, functia „Engage” va recomanda si aplicatii noi, folosind continut atragator din acestea. Peste 35 de dezvoltatori parteneri, printre care Spotify, Pinterest, Tumblr, TikTok si Shopify, testeaza deja noua functie.

Functia „Engage”
Continut organizatDin aplicatiile instalate
Experiente imersiveCu un singur atingere
Linkuri directeCatre pagini specifice din aplicatii
RecomandariPentru aplicatii noi si promotii

Aceasta noua initiativa de la Google pare sa aiba potentialul de a schimba modul in care utilizatorii desopera si interactioneaza cu aplicatiile pe Android. Ramane de vazut impactul pe care il va avea asupra experientei utilizatorilor si asupra succesului dezvoltatorilor de aplicatii. Cu siguranta, va aduce mai multa vizibilitate aplicatiilor valoroase si va incuraja descoperirea de noi experiente captivante.


Sursa imagini: Pexels
Subiecte abordate in articol: Android, aplicatii, Google Play, tehnologie

Citeste si...
Cum sa ramai anonim online: Protejeaza-ti identitatea si confidentialitatea

Citeste si...:

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.

Ultimele articole

eClick - Sursa ta de stiri