Lantul romanesc de simigerii Luca isi extinde operatiunile in premiera si in afara tarii, deschizand marti prima sa covrigarie din strainatate in capitala Poloniei, Varsovia. Locatia aleasa este strategica, fiind amplasata la iesirea dintr-o statie de metrou, intr-o zona cu numeroase cladiri de birouri si in apropierea unui campus universitar.
Potrivit Profit.ro, oferta Luca pe piata poloneza va include majoritatea produselor disponibile in prezent in simigerii pe piata din Romania. Compania intentioneaza sa mai deschida in Polonia inca 8-10 brutarii pana la sfarsitul acestui an, atat in centrul Varsoviei, cat si in alte orase importante.
Expansiunea in Polonia, un pas important pentru Luca
Extinderea in Polonia reprezinta un moment important in evolutia lantului Luca, controlat de antreprenorul bacauan George Adragai. Compania a intrat pe piata romaneasca in 2010 si a cunoscut o dezvoltare accelerata, ajungand in prezent la aproximativ 150 de puncte de vanzare in tara.
Luca a inregistrat performante financiare remarcabile in ultimii ani. In 2022, compania care opereaza lantul a raportat afaceri de 367,9 milioane lei, in crestere cu 75% fata de anul pandemic 2021. Profitul net s-a ridicat la 41 milioane lei, cu 34% mai mare decat in anul precedent. Lantul are in prezent peste 2.000 de angajati.
Succesul Luca pe piata romaneasca se datoreaza in mare parte conceptului inovator si produselor de calitate oferite clientilor. Simigeria a reusit sa se diferentieze prin retete originale si prin adaptarea constanta la preferintele consumatorilor.
Polonia, o piata promitatoare pentru expansiunea regionala
Alegerea Poloniei ca prima destinatie pentru extinderea internationala a Luca nu este intamplatoare. Cu o populatie de peste 38 de milioane de locuitori si o economie in crestere, Polonia reprezinta o piata atractiva pentru companiile romanesti care doresc sa se extinda in regiune.
Consumatorii polonezi sunt cunoscuti pentru apetitul lor pentru produse de panificatie si patiserie de calitate. Varsovia, in special, este un oras dinamic, cu un ritm alert de viata si o populatie tanara si educata, care apreciaza optiunile culinare variate.
Prezenta Luca in Polonia va aduce un plus de diversitate pe piata locala si va oferi consumatorilor polonezi posibilitatea de a descoperi gustul autentic al covrigilor si al altor specialitati romanesti.
Planuri ambitioase de crestere pentru viitor
Deschiderea primei covrigarii in Varsovia este doar inceputul planurilor de expansiune ale Luca in Polonia si, eventual, in alte tari din regiune. Compania isi propune sa devina un jucator relevant pe piata poloneza si sa isi consolideze pozitia de lider in industria simigerii.
Pe langa extinderea retelei de brutarii, Luca va continua sa investeasca in inovatie si in dezvoltarea de noi produse, adaptate preferintelor consumatorilor polonezi. De asemenea, compania va pune accent pe digitalizare si pe eficientizarea proceselor operationale, pentru a sustine ritmul accelerat de crestere.
Extinderea lantului romanesc de simigerii Luca in Polonia reprezinta un pas important in strategia de internationalizare a companiei. Cu un concept original si produse de calitate, Luca are potentialul de a cuceri gusturile consumatorilor polonezi si de a deveni un brand puternic in regiune. Ramane de vazut cum va evolua prezenta Luca pe piata poloneza in urmatorii ani si ce alte surprize ne va rezerva ambitiosul lant de simigerii romanesc.
Sursa imagini: Facebook
Subiecte abordate in articol: lant romanesc, simigerie, extindere, Varsovia