22.8 C
București
25 mai 2024

Netflix atrage 40 de milioane de utilizatori pentru planul de abonament cu reclame: „Gigantul streaming lanseaza o platforma interna de tehnologie publicitara”

Netflix a anunțat că 40 de milioane de utilizatori s-au abonat la planul cu reclame. Compania va lansa o platformă internă de tehnologie publicitară pentru a gestiona această creștere.

Citeste si ...

Gigantul streaming Netflix a anuntat ca numarul de utilizatori activi lunar pentru planul sau de abonament cu reclame a atins 40 de milioane. Aceasta cifra uimitoare reprezinta peste 40% din noile abonamente in tarile in care este disponibil acest plan. Pentru a sustine aceasta crestere a businessului publicitar, Netflix va lansa o platforma interna de tehnologie publicitara.

Cresterea fulminanta a planului de abonament cu reclame, de la 5 milioane de utilizatori acum un an, demonstreaza apetitul publicului pentru optiuni mai accesibile in domeniul streaming-ului. Platforma de tehnologie publicitara proprie va permite Netflix sa ofere sponsorilor noi modalitati de cumparare a reclamelor si de masurare a eficientei acestora.

Expansiunea capabilitatilor de cumparare a reclamelor

Pentru a extinde capacitatile sale de vanzare a reclamelor, Netflix va colabora in lunile urmatoare cu companii precum The Trade Desk Inc., Google Display & Video 360 si Magnite Inc. Acestea se vor alatura Microsoft Corp. in facilitarea achizitionarii automate a reclamelor.

Amy Reinhard, presedinta departamentului de publicitate Netflix, a subliniat:

„Aducerea tehnologiei publicitare in casa va creste capacitatea noastra de a gestiona acest business in crestere. Vom putea oferi sponsorilor noi modalitati de cumparare a reclamelor si de masurare a eficacitatii acestora.”

Masurarea si verificarea eficientei reclamelor

Netflix atrage 40 de milioane de utilizatori pentru planul de abonament cu reclame:
Netflix atrage 40 de milioane de utilizatori pentru planul de abonament cu reclame: "Gigantul streaming lanseaza o platforma interna de tehnologie publicitara" 4

Pentru a masura si verifica impactul reclamelor, Netflix va colabora cu:

  1. Affinity Solutions
  2. DoubleVerify
  3. iSpotTV
  4. Kantar
  5. Nielsen

si altii furnizori de solutii de masurare si verificare.

Programarea live si sportul – cheia pentru atragerea publicitatii

Extinderea in domeniul programarii live si al sportului este o strategie cheie pentru Netflix in atragerea veniturilor publicitare. Compania a anuntat recent ca va transmite doua meciuri din cadrul campionatului National de Fotbal American (NFL) de Craciun, ca parte a unui acord pe trei sezoane.

Sportul este cea mai valoroasa forma de programare live din lume, iar Netflix experimenteaza deja cu aceasta formula de aproximativ un an. Printre programele sportive anuntate se numara emisiuni dedicate gimnastei Simone Biles, baschetului olimpic si o serie documentara despre Dallas Cowboys.

Citeste si...
Vaccinarea impotriva HPV a prevenit 90% dintre cazurile de cancer de col uterin

Planul Netflix cu reclame – o sursa de venituri in crestere

Planul de abonament cu reclame al Netflix, lansat in noiembrie 2022 in 12 tari, face parte din strategia companiei de a genera noi surse de venituri in contextul maturizarii businessului streaming. In SUA, acest plan costa 7 dolari pe luna, mai putin de jumatate din pretul planului standard.

Cu 270 de milioane de abonati la nivel global, Netflix cauta modalitati de a creste veniturile per utilizator si de a compensa incetinirea cresterii numarului de abonati. Planul cu reclame ofera o optiune mai accesibila, in timp ce publicitatea aduce un flux de venituri suplimentar.

Succesul planului de abonament cu reclame al Netflix demonstreaza apetitul consumatorilor pentru optiuni mai ieftine in domeniul streaming-ului. Insa, pentru a profita la maximum de aceasta oportunitate, compania trebuie sa ofere o experienta publicitara excelenta, atat pentru utilizatori, cat si pentru sponsori.

Lansarea platformei interne de tehnologie publicitara este un pas important in aceasta directie. Prin intermediul acesteia, Netflix va putea oferi noi modalitati de cumparare si masurare a eficientei reclamelor, crescand astfel atractivitatea sa pentru sponsori.

Expansiunea in domeniul programarii live si al sportului va aduce, de asemenea, noi oportunitati de monetizare prin publicitate. Evenimentele sportive de anvergura sunt cele mai valoroase proprietati publicitare, iar Netflix spera sa atraga o noua categorie de sponsori prin intermediul lor.

In ansamblu, strategia Netflix de a integra publicitatea si de a diversifica sursele de venituri pare sa dea roade. Ramane de vazut daca gigantul streaming va reusi sa gaseasca un echilibru optim intre satisfacerea nevoilor utilizatorilor si cerintelor sponsorilor, fara a compromite experienta de vizionare.

Urmariti evolutiile si partajati aceasta stire cu prietenii vostri pentru a afla mai multe despre viitorul industriei streaming-ului!

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole